خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 28 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

معرفی 250 موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر

تسنیم | سیاسی | سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 12:35
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه از سوی 20 شرکت تعداد 250 موقعیت شغلی معرفی شده است.
نمايشگاه،دانشگاه،اشتغال،ارتباط،اميركبير،صنعت

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به برگزاری نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه 20 شرکت حاضر هستند و از سوی آن‌ها 250 موقعیت شغلی ارائه شده است.
وی یکی از مهمترین مسائل جوانان به ویژه دانش آموختگان دانشگاه‌ها را موضوع اشتغال دانست و افزود: از این رو از 6 ماه قبل مقدمات برگزاری نمایشگاه کار با رویکرد اشتغال فراهم شد و هدف از این اقدام آن است که مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که با مباحث فنی و مهندسی در ارتباط هستند دعوت شوند و با معرفی توانمندی خود، ظرفیت‌های اشتغال زایی خود را برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان چه در حین تحصیل و چه پس از فراغت از تحصیل ارائه دهند.
رهایی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در حوزه‌هایی چون نفت، گاز، صنایع هوایی و غذایی دانست و گفت: این شرکت‌ها 250 زمینه شغلی را در این نمایشگاه مطرح کردند و علاقه‌مندان با حضور در این نمایشگاه می‌توانند نسبت به ثبت نام برای اشتغال در این شرکت‌ها اقدام کنند.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص ارتباط این نمایشگاه با پلتفرم اشتغال و ارتباط با صنعت این دانشگاه با تاکید بر اینکه نمایشگاه کار مکمل پلتفرم ارتباط با صنعت است یادآور شد: هدف از این نمایشگاه ایجاد ارتباط مناسب دانشگاه با صنعت است.
انتهای پیام/