خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا

تسنیم | اجتماعی و حوادث | دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 16:30
کمیساریای عالی حقوق بشر بدون توجه به دستگیری 900 تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای اخیر سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است!
حقوق،بشر،آمريكا،تسنيم،ضدصهيونيستي،تجمعات،كميسارياي

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کاظم غریب‌آبادی؛ دبیر ستاد حقوق بشر در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه، با اشاره به آمار منتشر شده پیرامون دستگیری 900 تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای گذشته در جریان خیزش ضدصهیونیستی اظهار کرد: در حالی که طی روزهای اخیر شاهد برپایی تجمعات گسترده ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت چندصد نفر از دانشجویان و اساتید آمریکایی در این رابطه هستیم، دفتر کمیساریای حقوق بشر طی همین مدت بدون کوچک‌ترین توجه و اعتنایی به اتفاقات رخ‌داده در آمریکا، سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است که این موضوع مؤید تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری است.
به گزارش تسنیم،‌ ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران روز گذشته از ارسال نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر خبر داد.
غریب‌آبادی در این نامه از سرکوب خشونت‌آمیز تجمعات دانشجویی در آمریکا انتقاد کرد و خواستار محکومیت آن از سوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل شده است.
انتهای پیام/