خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تعلیم و تربیت صحیح همه آسیب‌های جامعه را رفع می‌کند

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 12:53
رئیس‌جمهور بیان اینکه تعلیم و تربیت صحیح همه آسیب‌های جامعه را رفع می‌کند، گفت: مساله آموزش و پرورش مساله اول ما در کشور است.
كشور،آموزش،رئيسي،معلمان،آموزان،پرورش

رئیسی در آیین تجلیل از معلمان:
ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری اظهار کرد: نهاد تعلیم و تربیت بسیار با اهمیت است و همواره باید مورد توجه دولتمردان و خانواده‌های گرامی باشد و اساس ساختن کشور و صیانت از جامعه و کشور است.
وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت صحیح همه آسیب‌های جامعه را رفع می‌کند، گفت: مساله آموزش و پرورش مساله اول ما در کشور است و انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی توجه ویژه‌ای به انسان سازی و ساخت یک جامعه نمونه دارد.
دانش آموزان آینده سازان کشور هستند
رئیس قوه مجریه متذکر شد: باید تلاش همگانی برای رسیدن به وضعیت مطلوب صورت گیرد.
نگاه به سند تحول آموزش و پرورش ما را وامی‌دارد تا یک نقطه هدف مطلوب داشته باشیم.
رئیسی ادامه داد: امروز نگاه آموزش و پرورش تحولی است؛ مدیر مدرسه و معلمان محوریت ایجاد این تحول هستند و باید در این راستا به ما کمک کنند.
رئیس‌جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند، گفت: عدالت نجات بخش آدمی است؛ طبیعتا باید به دانش آموزان در راستای انسان‌سازی این مفاهیم مهم مانند حق خواهی و ساخت جامعه‌ای سعادتمند آموزش داده شود و توجه معلم در این راستا کلیدی است.