خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تعطیلی نوبت عصر مدارس 8 شهر خوزستان

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 12:53
تمام مقاطع تحصیلی اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه، شوش و کرخه امروز 10 اردیبهشت در نوبت عصر تعطیل اعلام شده و به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
هواي،وضعيت،اهواز،شاخص،اعلام،كارون،باوي،غيرحضوري،ناسالم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به دلیل گرد و خاک در استان خوزستان نوبت عصر تمام مقاطع تحصیلی اهواز، کارون و باوی امروز؛ دوشنبه 10 اردیبهشت تعطیل اعلام شد.
کلاس‌ها البته غیرحضوری و در بستر شاد برگزار می‌شود.
براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 6 صبح براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه 2.5 میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه‌های حفاری، نیوساید و پادادشهر اهواز به ترتیب با شاخص‌های 500، 340 و 363 و شوش و کارون 500 میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت حطرناک قرار دارند.
همچنین وضعیت هوای ایستگاه‌های استانداری و پست برق شماره سه کلانشهر اهواز با شاخص‌های 299 و 296 هوای بسیار ناسالم را نشان می‌دهد.
بر همین اساس شهر اندیمشک با شاخص 153 و خرمشهر با شاخص 152 در وضعیت قرمز هستند و هوای شهرهای شوشتر با شاخص 139 و هندیجان با شاخص 129 برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شده است.
در مدت زمان ذکر شده وضعیت هوای شهرهای آبادان، بهبهان، رامشیر، شادگان، ماهشهر و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.همچنین در این مدت هوای شهر رامهرمز در وضعیت سالم و پاک قرار داشت.
با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار و پیش بینی تداوم آن تا اواسط امروز تمام مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستانی، دبستان، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه‌ها در نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه به صورت غیرحضوری برگزار شد.
انتهای پیام/