خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بیشترین دفاتر انجمن سینمای جوان در خراسان رضوی است

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 11:54
مدیر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوان ایران گفت: بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوان ایران در خراسان رضوی بوده که در حوزه های ساخت فیلم کوتاه، مستند و عکاسی در حال فعالیت هستند.
انجمن،گناباد،سينماي،جوان،ايران،دفتر،نگاه،شهرداري،فيلم،املاك، ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، بابک داودی در دیدار با شهردار گناباد اظهارداشت: دفتر انجمن سینمای جوان شهرستان گناباد یکی از دفاتر با قدرت انجمن است که با نگاه درست مسئولین به این جایگاه رسیده است.
وی ادامه داد: تاکنون 40 دفتر انجمن سینمای جوان در 25 استان را بازدید کرده ایم که یکی از دفاتر با موقعیت مکانی مناسب دفتر گناباد است و قول می دهیم که اگر نگاه به مقوله فیلم سازی مثبت باشد آن شهر پیشرفت خوبی خواهد داشت.
مدیر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوان ایران خاطر نشان کرد: تمامی املاک انجمن سینمای جوان باید دارای مدارک رسمی و مورد پذیرش باشد و در این راستا قدم های بزرگی برداشته ایم.
داودی عنوان کرد: انجمن سینمای جوان ایران بزرگترین کارگاه فیلم سازی در ایران و خاورمیانه است و در سطح جهان نیز رتبه پنجم را در اختیار داریم و این انجمن تنها انجمن بین الملی کشور است که فیلم های آن در خارج نیز در مسابقات شرکت می کند.
وی افزود: اساسنامه این انجمن در سال 1355 ثبت شده و دنیا نگاه ویژه ای به انجمن سینمای جوان ایران با این سابقه دارد و هم اکنون در 57 دفتر در سطح کشور ساخت فیلم کوتاه، مستند و عکس در حال کار است.
مدیر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوان ایران اظهارکرد: بیشترین تعداد دفتر انجمن سینمای جوان ایران در استان خراسان رضوی و در شهرهای مشهد، گناباد، نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه فعالیت دارند ولی گناباد خود را متمایز کرده و امروز در حال ساخت سالن نمایش و گالری عکس با استفاده از ظرفیت خیرین است.
شهرداری گناباد برای ارتقای حوزه فرهنگ هر مشارکتی را انجام می دهد
مهران حسین زاده، شهردار گناباد نیز در این دیدار اظهارداشت: گناباد منطقه قوی از لحاظ سرمایه های اقتصادی نیست ولی مردان قوی دارد که با اتحاد و همدلی کارهای بزرگی را انجام می دهند.
وی ادامه داد: شهرداری گناباد و شورای اسلامی شهر در موضوعات فرهنگی همیشه نگاه کمک کننده داشته که نمونه آن اهدای زمین جهت اجرای سالن نمایش انجمن سینمای جوان است.
شهردار گناباد عنوان کرد: انجمن سینمای جوان گناباد را باید مدیون زحمات استاد محمد برادران دانست که کارهای بزرگی با دست خالی در این مجموعه انجام داده است.
حسین زاده با اشاره به اجرای سالن نمایش انجمن سینمای جوان ایران در حاشیه بوستان جانبار اظهار کرد: در شروع این پروژه شهرداری کمک هایی داشته که بالطبع در ادامه آن نیز در راستای ارتقای حوزه فرهنگ کمک هایی را انجام خواهد داد.
وی بیان کرد: تعامل خوبی بین شهرداری و انجمن سینمای جوان برقرار شده و از ظرفیت های هنرمندان این انجمن در حوزه آموزش شهروندی و دیگر موضوعات استفاده خواهد شد.
انتهای پیام/282