خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پلیس در خدمت مردم/2 شهروند سنندجی نجات یافتند

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 10:30
اقدام به موقع مأموران وظیفه شناس انتظامی سنندج  در خاموش کردن خودرو دچار آتش سوزی، باعث نجات جان دو 2 نفر شد.
مأموران،انتظامي،سنندج،شهروندان،خودرو،اقدام

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به اقدام به موقع مأموران وظیفه‌شناس انتظامی در خاموش کردن خودرو دچار آتش‌سوزی در این شهر، از سرعت عمل به‌موقع واحد گشت انتظامی سنندج قدردانی کرد و اظهار داشت: این حرکت موجب دلگرمی شهروندان شد.
وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت‌زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.
فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: مأموران وظیفه‌شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، عنوان کرد: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی و تقدیر شهروندان شد.
سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.
انتهای پیام/481/