خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حرکت بین خطوط به زیبایی شهر می‌افزاید/ اجرایی شدن طرح عابر پیاده در معابر شهر تهران

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 09:24
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:طرح گذرگاه عابر پیاده در معابر شهر تهران در حال اجراست.
ترافيك،–،تهران،پل،حركت،شهر،ترافيكي،روان،سنگين،امام،راهور

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:
سرهنگ فیروز کشیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم.
وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر مسیر غرب به شرق تا مقطع پل آزادگان بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی مسیر شرق به غرب – نیروی زمینی، زین الدین– روی پل امام علی (ع)، علامه – شقایق در حال حرکت، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون مشکل ترافیکی می‌باشد.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – روی پل یادگار سنگین، آبشناسان – سردار جنگل سنگین، همت – جنت آباد، چمران - نهج البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی، شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله می‌باشد.
سرهنگ کشیر بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد.
وی گفت: حرکت بین خطوط خودرو‌ها جلوه زیبایی به شهر می‌بخشد و باعث روان‌تر شدن ترافیک می‌گردد.
ترافیک وجود دارد ولی با حرکت بین خطوط رانندگان این ترافیک به صورت در حال حرکت و روان در می‌آید و بر زیبایی شهر می‌افزاید.
اجرای قوانین و مقررات توسط شهروندان باعث روان سازی ترافیک می‌شود و آزردگی خاطر را در پی ندارد.