خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بازرس قلابی اتوبوسرانی مشهد به ته خط رسید

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403 - 16:53
فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد، گفت: با تلاش ماموران کلانتری «شیرازی» مشهد بازرس قلابی سازمان اتوبوسرانی به دام افتاد.
خودرو،مشهد،خجسته،راننده،انتظامي،پرايد،سرقت،ماموران،متهم،پليس ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سرهنگ عبدالرضا خجسته در تشریح جزئیات این پرونده، اظهار داشت: در پی گزارش اخاذی‌های سریالی از راننده‌های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مردی جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری شیرازی با به‌دست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را برای دستگیری این فرد آغاز و سرانجام روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی که لباس اتوبوسرانی به تن داشت شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.
خجسته تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به 8 فقره اخاذی از راننده اتوبوس‌ها در سطح شهر مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد از شهروندان خواست از دادن پول و لوازم با ارزش خود به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می‌کنند خودداری و حتماً از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
وی گفت: صبح روز گذشته نیز یکی از تیم‌های کلانتری شهید نواب صفوی هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به 2 سرنشین یک دستگاه سواری پراید 131 پلاک مخدوش مظنون شدند.
خجسته افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل ماموران گشت خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاه متوقف شد.
وی تصریح کرد: با استعلام پلاک خودرو پراید مشخص شد خودرو سابقه توقیف دارد که سرنشینان آن که با هم خواهر و برادر هستند دستگیر و خودرو به مقر انتظامی منتقل شد.
فرمانده انتظامی ثامن مشهد، گفت: با بررسی بیشتر مشخص شد راننده این خودرو 25 فروردین‌ماه امسال در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و همزمان با پیاده شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدان از صندوق عقب از محل متواری شده و حدود 2 میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل باارزش را سرقت کرده است.
وی عنوان کرد: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت موردنظر اعتراف و طلاهای مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد.
خجسته خاطرنشان کرد: متهمان 28 و 32 ساله که هر دو اعتیاد به موادمخدر دارند پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
انتهای پیام/282/