خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نقش محوری خانواده‌های شهدا و ایثارگران در جامعه - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403 - 16:53
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقش خانواده های شهدا و ایثارگران در جامعه گفت: خانواده شهدا و ایثارگران باید برای جامعه متدین ما الگو و تأثیرگذار باشند.
شهدا،انقلاب،ايثار،گران،خانواده،صيانت،ايثارگران،قم،بنياد،خدمت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار مدیرکل و جمعی از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را خدمت بسیار بزرگی عنوان کرد و گفت: بنیاد شهید یک مجموعه مقدسی است.
وی افزود: وظیفه همه ما تکریم و تسهیل مشکلات زندگی خانواده شهدا و ایثارگران است و دولت محترم و بنیاد شهید نیز برای تحقق این مسئله در تلاش‌اند؛ اما میان آنچه که هست و آنچه که باید باشد فاصله وجود دارد.
امام جمعه قم با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای تأثیرگذاری بر فرزندان شهدا تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی دشمنان رفتن سراغ خانواده‌هایی است که با انقلاب گره خورده‌اند و تمام هستی و دارایی خود را برای حفظ این انقلاب فدا کرده‌اند تا بتواند نگاه آنان را نسبت به انقلاب تغییر دهد.
وی عنوان کرد: در کنار کار بزرگ خدمت رسانی مادی به خانواده‌های شهدا و ایثار گران، باید این عزیزان که صاحبان این انقلاب هستند، در جریان رویدادهای کشور و نقشه‌های دشمن قرار گیرند تا در فتنه‌ها سنگر بان این انقلاب باشند نه اینکه خود نیز تحت تأثیر این فتنه‌ها قرار گیرند.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: جنگ امروز هویت ملی و مذهبی ما را نشانه رفته است و افکار و ذهن‌ها را درگیر می‌کند.
جوان به جای اینکه در مسیر برنامه‌های دینی و اعتقادی باشد، در مسیر دیگری حرکت می‌کند.
وی با اشاره به نقش مهم خانواده‌های شهدا و ایثار گران در جامعه خاطر نشان کرد: خانواده شهدا و ایثار گران باید برای جامعه متدین ما الگو بوده و بر آن‌ها تأثیر گذار باشند.
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تأکید بر لزوم صیانت فرهنگی از خانواده‌های شهدا و ایثار گران بیان کرد: صیانت از خانواده شهدا، صیانت از خون شهداست و هر قدمی که در جهت رضایتمندی خانواده شهدا بر می‌دارید مشمول دعای شهدا می‌شوید و زندگی شما پر از خیر و برکت خواهد شد.
انتهای پیام/