خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دستورالعمل توزیع دارو از طریق سکوهای داخلی ابلاغ شد

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403 - 15:18
معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزیر ارتباطات گفت: دستورالعمل دارورسانی از طریق سکو‌ها با مشارکت و همراهی وزارت بهداشت و ارتباطات ابلاغ شد که فصل جدیدی از توسعه اقتصاددیجیتال در حوزه سلامت و ایجاد دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت است.
ارتباطات،دارو،دستورالعمل،بهداشت،وزارت،وزير

رضا باقری اصل، معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزیر ارتباطات با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی از ابلاغ دستور العمل توزیع اینترنتی دارو از طریق سکو‌های داخلی خبر داد.
وی گفت: دستورالعمل دارورسانی از طریق سکو‌ها با مشارکت و همراهی وزارت بهداشت و ارتباطات ابلاغ شد.
باقری اصل تأکید کرد: این دستورالعمل فصل جدیدی از توسعه اقتصاددیجیتال در حوزه سلامت و ایجاد دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت است.
در این راستا عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اعلام کرده که ان‌شاءالله با همراهی و همدلی همکاران وزارت بهداشت و مشارکت سکو‌های خدمات رسان کشور، به زودی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی این خدمت جدید و فناورانه فراهم خواهد شد.
چندی پیش معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزیر ارتباطات پس از حاشیه‌ها و ابهام‌های ایجاد شده دراین زمینه تأکید کرده بود این دستورالعمل که به اشتباه موسوم به فروش اینترنتی دارو شده است، توسط وزارت بهداشت و ارتباطات تدوین شده است، فقط در خصوص حمل و عرضه دارو از داروخانه به کاربر و نه فروش دارو است.
منبع: ایسنا