خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 22 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کارگران ایرانی فردا میهمان شاه خراسان خواهند بود

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403 - 12:12
مسئول بسیج کارگری و کارخانجات خراسان رضوی گفت: از 25 هزار نفر از کارگران سراسر کشور، فردا؛ دوشنبه 10 اردیبهشت در ورزشگاه امام رضا(ع) و در قالب جشنواره امتنان تجلیل خواهد شد.
كارگري،رضوي،خراسان،بسيج،كارخانجات،شهداي،كارگر،كارگران،شهيد،ه ...

محمد هادی قوی پنجه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد به تشریح برنامه های هفته کار و کارگر پرداخت و گفت: 150 عنوان برنامه همزمان با روز کارگر در خراسان رضوی تدارک دیده شده است که اعزام 65 نفر به پایتخت برای دیدار رهبری در روز اول هفته مهمترین برنامه بود.
وی افزود: فضاسازی شهر و نصب بیلبورد در سطح شهر، فضاسازی شهرک های صنعتی با تصاویر شهدای کارگری، جلسات جهاد تبیین با محور شعار سال، معرفی «شهید شاخص سال بسیج کارگری کارخانجات" و بازدید و تقدیر از واحدهای نمونه بسیج از جمله برنامه‌های هفته کار و کارگر در خراسان رضوی است.
مسئول بسیج کارگری و کارخانجات خراسان رضوی بیان کرد: تکریم کارگران کشور به صورت محوری در روز دوشنبه 10اردیبهشت همراه با غذای متبرک حضرت رضا(ع) در ورزشگاه آستان قدس با حضور 25 هزار نفر از کارگران کشور به همراه وزیر و مسئولان کشوری و استانی در قالب جشنواره امتنان برگزار خواهد شد.
قوی پنجه عنوان کرد: برگزاری شیفت ایثار در کارخانجاتی که کارگران با درخواست خودشان اضافه کار می‌کنند و هزینه آن به صورت بسته های معیشتی تحویل کارگرانی که مشکلات مالی و معیشتی دارند ارسال می‌شود، دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با انجمن های صنفی کانون بازنشستگی تامین اجتماعی، غبار روبی گلزار شهدای بهشت رضا،مسابقات فرهنگی ورزشی، سخنرانی سفیران تولید در مدارس، نمایشگاه ها،دانشگاه، مساجد و اولین یادواره شهدای کارگری از دیگر برنامه‌های هفته کار و کارگر است.
وی ادامه داد: جامعه کارگری کشور 14هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد 1343 شهید مربوط به خراسان رضوی است، به همین منظور علاوه بر غبارروبی گلزار این شهدا اولین یادواره شهدای کارگری خراسان رضوی را نیز برگزار خواهیم کرد.
مسئول بسیج کارگری و کارخانجات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برگزاری میز خدمت در مراسم نماز جمعه، ادارات و کارخانجات، کارگاه سواد رسانه ای، زیارت کارگران از راه دور، فعال کردن هئیت های اندیشه ورز، گروه های جهادی تخصصی بسیج کارگری تولید یاران و کارآفرینان، دیدار با خانواده شهید برونسی و شهید بابایی از شهدای کارگری خراسان رضوی نیز از دیگر برنامه‌های هفته کار و گارگر بسیج کارگری و کارخانجات خراسان رضوی است.
قویب پنجه تصریح کرد: علاوه بر اینکه سعی داریم به بسیجیان کارگر نیازمند در شیفت ایثار کمک کنیم، درخصوص حقوق و بیمه نیز یک محور کار ما این مطالبه بوده که در جمع مسولین استانی، نمایندگان تشکلات صنفی جلسه هم‌اندیشی در حوزه امنیت شغلی کارگران داشته باشیم و مشکلات و مسائل جامعه کارگری را نقد و بررسی کنیم .
انتهای پیام/282