خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

احیای 308 کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403 - 19:12
وزیر کشور گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی 308 کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.
رضوي،خراسان،توليدي،توليد،دولت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی امروز طی بازدید از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.
وزیر کشور با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در خراسان رضوی 308 کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.
وی عنوان کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.
وحیدی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که به احیای واحد‌های تولیدی منجر شده، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.
وزیر کشور تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.
انتهای پیام/282