خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403 - 17:30
مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: سیلاب به زیرساخت های آب 16 روستا و 14 پاسگاه و برجک شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرده است.
شهرستان،جمعيت،آب،نفر،روستاي،روستا،مجتمع،برق،شركت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی دوستی در جمع خبرنگاران گفت: در پی بارندگی شدید 62 میلیمتری در شهرستان زیرکوه طی دیروز و امروز و بروز خسارت ناشی از سیلاب به تاسیسات آب شهرستان، خسارت‌های سنگینی به زیرساخت‌ها و تاسیسات و خطوط انتقال آب شرب شهرستان در حوزه شهری و روستایی وارد شد.
مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: روستای متاثر در این بین شامل مجتمع آهنگران شامل 11 روستا، مهمانشهر تا روستای اردکول با 4 هزار و 100 نفر جمعیت، مجتمع معصوم آباد و پایگاه‌های مرزی شامل دو روستا، 14 پاسگاه و برجک با حدود 2 هزار و 700 نفر جمعیت، مجتمع گمنج شامل 2 روستا و 350 نفر جمعیت و روستای جیم آباد با 80 نفر جمعیت هستند که فعلا با مشکل بی آبی مواجه هستند.
وی تاکید کرد: به علت مشکلات برقی ناشی از آسیب به تیرهای شبکه برق و همچنین مسدود بودن راه‌های ارتباطی احتمالا به روستاهای دچار قطعی افزوده خواهد شد، لذا مشترکین ضمن همراهی هرگونه اطلاع رسانی از طریق سامانه 122 پیگیر باشند.
دوستی بیان کرد: اکیپ بحران شرکت آب و فاضلاب و تانکرهای آبرسانی سیار در شهرستان زیرکوه مستقر و با اکیپ‌های شهرستان به امدادرسانی مشغول هستند و به محض باز شدن جاده‌های مواصلاتی که عملیات امدادی را با مشکل مواجه کرده و رفع مشکلات برقی ناشی از آسیب سیلاب به تیرهای برق که توسط همکاران شرکت توزیع برق در حال انجام است، اقدامات لازم برای وصل آب روستاها انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ 252