خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403 - 17:12
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر استان شرقی به مرکزیت ورامین مصوب و اجرا شود، دماوند و فیروزکوه در این تقسیم بندی جزو استان تهران باقی می مانند.
تهران،استان،دماوند،توجه،فيروزكوه

شاهرخ رامین در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در دماوند، در واکنش به طرح چند استانی شدن تهران در تقسیمات کشوری گفت: چند استانی شدن تهران، بیش از یک سال پیش در دولت و مجلس یازدهم مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و در شرف اجراست.
وی افزود: با توجه به آخرین اخبار در جلسات متعدد با استاندار محترم تهران و سایر مسئولان ذی‌ربط می‌توانم بگویم که اگر استان شرقی به مرکزیت ورامین اجرا شود، دماوند و فیروزکوه در این تقسیم‌بندی جزو استان تهران باقی می‌مانند.
نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: کارشناسان معتقدند در حال حاضر توان‌زیستی استان تهران پاسخ جمعیت حاضر را نیز نمی‌تواند بدهد و حتی آب شرب برای جمعیت موجود نیست و همه این مسائل، تهران را با مشکلات زیستی مواجه خواهد کرد.
رامین تصریح کرد: در تقسیمات کشوری باید ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سایر مؤلفه‌های تأثیرگذار مورد توجه قرار گیرند و باید توجه کنیم که با تغییر در استان به چه موضوعاتی دست پیدا می‌کنیم.
انتهای پیام/