خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403 - 21:12
به مناسبت سالگرد شهادت شهید«حمیدرضا الداغی» و حمایت از اقدام غیرتمندانه فراجا در «طرح نور»، کاروان خودرویی از محل بهشت رضا (ع) مشهد تا مزار شهید غیرت سبزوار حرکت کرد.
شهيد،غيرت،مزار،ايثارگران،الداغي،غيرتمندانه،عفاف،طبس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار،به مناسبت سالگرد شهادت شهید والامقام «حمیدرضا الداغی» و حمایت از اقدام غیرتمندانه فراجا در عرصه عفاف و حجاب «طرح نور» کاروان خودرویی از روز گذشته با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران از محل حسینیه حاج قاسم سلیمانی بهشت رضا (ع) مشهد حرکت خود را به سمت مزار شهید غیرت در سبزوار آغاز کردند.
در همین راستا حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهارداشت: همزمان بااولین سالگرد شهادت شهید غیرت حمیدرضا الداغی پویش مردمی تجدید پیمان با شهید غیرت و حمایت از اقدام فراجا در طرح نور(عفاف وحجاب) و امروز تلاقی پیدا کرده است با 5 اردیبهشت سالروز حادثه تاریخی طبس که نیروهای نظامی امریکا به خاک مذلت کشیده شدند.
وی افزود:خداوند متعال در واقعه طبس معجزه خود را نشان داد و این حادثه همیشه مایه مباحات نیروهای انقلاب اسلامی و شرمساری استکبار جهانی است.
حجت الاسلام حسن زاده نامقی تصریح کرد: کاروان خودرویی تجدید پیمان با شهید غیرت از جوار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد آغاز شد تا مزار شهید غیرت و دیدار و غبار روبی مزار وی؛ امیدواریم راه این شهید را بتوانیم غیرتمندانه ادامه دهیم.
انتهای پیام/282