خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات - تسنیم

تسنیم | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403 - 18:53
مشاور امورمجلس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: سهم سازمان سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا های وارداتی از نیمه دوم سال 1401 تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم.
كشور،سازمان،كميسيون،مشاور،پرداخت،امورمجلس،كاظمي

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ‌امید کاظمی؛ مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها اظهار کرد: در هفته جاری جلسه‌ای در کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در خصوص بررسی نحوه اجرای مواد 38، 39 و 42 قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور دستگاه‌های زیربط برگزار شد.
مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: با توجه به پیگیری‌های کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خصوص عدم پرداخت سهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مقرر شد موضوع مجدداً از طریق همین کمیسیون جهت پیگیری در دستور کار قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: سهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال 1401 تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم.
کاظمی اظهار کرد: برنامه دولت حمایت و توانمند‌سازی شهرداری‌ها از طریق کمک به اعتبارات شهرداری و تأمین مورد نیاز ماشین‌آلات است که با تدابیر صورت گرفته اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.
مشاور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: باتوجه به جلسات کارشناسی و پیگیری‌های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی، ‌امیدواریم مشکلات منابع پایدار درآمدی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مرتفع شود.
انتهای پیام/