خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403 - 15:31
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو و کشف اموال مسروقه خبر داد.
عدد،خودرو،نادري،سارقان،سرهنگ،پليس،متواري

سرهنگ اردشیر نادری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در محدوده خیابان " بخارایی " تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که نهایتا با اجرای طرح مهار خودرو متوقف شد و متهمان قصد متواری شدن را داشتند که با آمادگی ماموران پلیس، مهار و دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودرو سارقان، تعداد چهار عدد باطری، دو عدد رینگ و لاستیک، دو عدد جک خودرو، یک عدد جعبه ابزار و یک عدد زنجیر چرخ کشف و ضبط شد.
سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: سارقان به کلانتری منتقل شدند و پس از تحقیقات فنی مشخص گردید که سارقان دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشند و و اموال کشف شده را به تازگی سرقت کرده بودند.
سرهنگ نادری به شهروندان توصیه نمود: برای بالا بردن امنیت خودرو در صورت امکان آن را در پارکینگ پارک نموده و از دزدگیر و لوازم امنیتی استاندارد استفاده کنند.