خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403 - 12:30
مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه رادیو در بین مردم، بر لزوم توجه به کیفیت بخشی به محتوا در مقابل کمیت برنامه های تولیدی رادیو بوشهر تأکید کرد.
راديو،بوشهر،مخاطب،رسانه،همكاران،بالايي،جايگاه،موضوع

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی حیدری صبح امروز در دورهمی خانواده رادیو بوشهر در روز رادیو با بیان اینکه رادیو، در میان مردم محبوبیت خاصی دارد، اظهار داشت: فعالان این عرصه از توانمندی بالایی برخوردار هستند که خدمت آنان درخور تحسین است.
وی رادیو را مؤثرترین وسیله ارتباطی با مردم در جامعه دانست و با اشاره به اهمیت و جایگاه رادیو در بین مردم، بر لزوم توجه به کیفیت‌بخشی به محتوا در مقابل کمیت برنامه‌ها تأکید کرد.
مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر اضافه کرد: موضوع پژوهش برنامه‌ای از ارکان تولید محتوای مؤثر و مخاطب‌پسند برنامه‌سازان رادیو است که باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
قائم مقام صدا و سیمای استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه رادیو به عنوان یک رسانه گرم که از وضوح بالایی در انتقال پیام به مخاطب برخوردار است، گفت: رادیو همیشه جایگاه مخاطب خود را در مواجهه با تغییرات ماهیت و ساختاری نسبت به سایر رسانه‌ها داشته است.
نقش رادیو به عنوان رسانه بحران نقش متمایز و برجسته‌ای است که اثربخشی آن در شرایط خاص و سهولت دسترسی آسان و اعتماد مخاطب به آن از شاخص‌های ویژه این رسانه دوست داشتنی است.
در ادامه کارکنان رادیو بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکاران فقید و پیشکسوتان با بیان انتظارات و پیشنهادات خود خاطرات دوران کاری خود را نقل کردند.
در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی و متعهدانه همکاران و بازنشستگان رادیو تقدیر شد.
انتهای پیام/190