خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روایت شهید حاح قاسم سلیمانی از عملیات پیروز والفجر هشت+ فیلم

مشرق | سیاسی | چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403 - 09:42
حسين،رفتند،لشكر،مادر،حسن،مخلص،حمزه،بدنش،مخلصين،ثارالله

به گزارش مشرق، کانال شهدای ایران در ایتا ویدئویی از گزارش لحظه به لحظه فرمانده لشکر ثارالله شهید حاج قاسم سلیمانی از عملیات پیروز والفجر هشت را منتشر کرد:
چگونه لبی بخندد که در آن جمع عارف ما عاشق ما مخلص ما حسین آقای ما نباشد.
مادران شهدا امروز در جمع این پنج تن و این چهار شهید ما حمزه ای داریم به منزله حمزه سید الشهدا حمزه گریه کننده ای ندارد مادر هندوزاده مادر ذوالفقاری مادر یزدانی محمد نصرالهی ما مادر ندارد.
مردم کرمان جوانان کرمان مخلصین رفتند غیرتمندان رفتند عاشقان رفتند عرفا رفتند علمداران لشکر ثارالله رفتند آنها با خونشان با گذشتشان با ایثارشان این گونه فداکاری کردند و پیروزی را به شما هدیه کردند.
مردم خدا می داند آخرین گفتار و دعای همه بسیجیهای مظلوم و همه پابرهنه ها و همه گردن کج ها در پیشگاه خدا این بود ؛ خدایا نیاور آن روزی را که ما ببینیم ملتمان سرافکنده است خدایا در این بیست و دوی بهمن ملت را سربلند کن آنها شادی لبهای شما را می خواستند این دعا و این خواسته شان از خداوند بود من چه بگویم از شهدا از این مخلصین از این عرفایی که رفتند.
حسن یزدانی که بود حسن یک نیروی ورزیده شجاع شهادت طلب مخلص و حسن پیشتاز لشکر ما بود حسن امام جماعت لشکر ما بود.
من از حسین یوسف الهی که تشییع کردید حسینی که بدنش پاره پاره بود حسین مخلصی که هیچ گوشه ای از بدنش را نمی یافتند که جای زخم بر بدنش نباشد حسینی که با زخم تازه به جبهه برگشت حسین باوفا ،حسین ایثارگر حسین مخلص حسین عاشق حسین عارف...
*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.