خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 15 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تاکید استاندار تهران بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام پاکدشت - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403 - 22:53
استاندار تهران با تأکید بر لزوم پییگیری امور مردم در کوتاه ترین زمان ممکن و اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان پاکدشت، گفت: مشکلات پروژه مهد ایرانیان پاکدشت توسط معاونت عمرانی استانداری پیگیری و تا 15 روز آینده برطرف می شود.
پيگيري،پاكدشت،پروژه،فرون،مهد،ايرانيان،اشاره

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، علیرضا فخاری، استاندار تهران عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پاکدشت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام، اظهار داشت: پروژه‌های نیمه‌تمام پاکدشت اعم از مهد ایرانیان، کمربندی، پروژه امیرالمؤمنین جزو پروژه‌هایی است که سال‌ها زمان برده و با توجه به زمان‌بر شدن خدمت و نگه‌داشتن کار مردم حلاوت‌ خدمت‌ را از بین می‌برد، در صورتی که اگر احساس مسئولیت کنیم کارها بدون تأخیر انجام می‌شود.
وی افزود: در پیگیری پروژه‌ها، فرمانداری محور هماهنگ‌کننده است، اما باید بدانیم که رفع معارضین به عهده فرمانداری نیست و باید مسئولان مدنظر داشته باشند که کار مردم را پیگیری کنند.
استاندار تهران در ادامه با اشاره به پروژه مهد ایرانیان در ورودی شهر فرون آباد شهرستان پاکدشت بیان کرد: پروژه مهد ایرانیان با توجه به زمان بسیار این پروژه توسط معاونت عمرانی استانداری پیگیری شود تا در مدت‌زمان کوتاه (15 روز) پیگیری و مشکل رفع شود تا سازوکار تحقق شعار سال در حوزه مشارکت مردم اجرایی شود.
فخاری در پایان با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی جاده‌های شهری و روستایی در پاکدشت خاطرنشان کرد: با نگاه دینی، قانونی و حقوقی پروژه‌ها را پیگیری کنیم، زیرا که بهترین فرصت اکنون است و باید ضمن قدردانی از جایگاه اعطای خدمت، نسبت به پیگیری امور مردم سرعت ببخشیم تا تقاضای مردم روی زمین نماند، لذا ایمن‌سازی جاده‌های روستایی و شهری در راستای به حداقل رسیدن تصادفات به‌ویژه جاده فرون آباد و قشلاق فرون آباد می‌بایست پیگیری شود.
انتهای پیام/