خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 15 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403 - 22:12
وزیر کشور با بیان اینکه پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به لرستان در دستور کار است، تأکید کرد: فرایند قانونی سد معشوره طی شده است.
لرستان،انتخابات،وحيدي،سد،تأكيد،دستور،احداث

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد وحیدی امشب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انتخابات دور دوم مجلس شورای در 22 حوزه انتخابیه انجام می‌شود و انتخابات در هشت حوزه از این مجموع به‌ صورت الکترونیکی است.
وی با اشاره به لزوم مشارکت مردم در دور دوم انتخابات، اضافه کرد: مردم با حضور و شکوه بیشتری در این دور از انتخابات مشارکت کنند.
وزیر کشور با بیان اینکه پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌ جمهور به لرستان در دستور کار است، تأکید کرد: تحقق احداث سد معشوره با 900 میلیون مترمکعب آب به بازه زمانی طولانی نیاز دارد.
وحیدی با تأکید به اینکه مقدمات احداث سد معشوره انجام شده‌ است، یادآور شد: فرایند قانونی و مصوبات این سد طی و اخذ شده‌‌ و منابع مالی نیز تخصیص می‌یابد.
وی با اشاره به راه‌آهن لرستان، بیان کرد: این پروژه 51 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و رفع مشکل حقوقی راه‌آهن لرستان در دستور کار است.
وزیر کشور با بیان اینکه لرستان مورد توجه و حمایت دولت است، اعلام کرد: منابع مالی و ارزی تعیین‌ شده برای این استان محقق می‌شود.
وحیدی با تأکید به سرمایه‌گذاری 20 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در لرستان، گفت: این اقدام در توسعه این استان اثرگذار است.
انتهای پیام/ 644/