خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نژاد پرستی و یهودی ستیزی هنوز در خون آلمانی ها غلغل می کند

مشرق | بین‌الملل | سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403 - 20:53
يهودي،اسرائيل،آلمان،حمايت،جنگ،آلماني،كشورهاي،دنبال،منطقه،كشت ...

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تحلیل و پژوهش جنگ های ترکیبی در مطلبی با عنوان نژاد پرستی و یهودی ستیزی هنوز در خون آلمانی ها غلغل می کند، نوشت:
اخیرا نیکاراگوئه شکایتی در مجامع بین المللی بر علیه آلمان مطرح کرده که آلمان را به حمایت از کشتار و نسل کشی فلسطینی ها در غزه متهم می کند.
دولت آلمان هم انکار نکرده که چند صد ملیون دلار از تسلیحاتی که برای کشتار مردم بی گناه در غزه استفاده شده را تامین کرده و اظهار داشته که به ادامه تامین تسلیحاتی که در نسل کشی و کشتار مردم بی گناه و قتل عام غیر نظامیان و تعدی بر قوانین بین الملل استفاده می شود ادامه خواهد داد.
بهانه آلمان هم حمایت از موجودیت اسرائیل و یهودی ها می باشد.
این در حالی است که به صورت تاریخی آلمانی ها مسبب اصلی وقوع دو جنگ جهانی در تاریخ بشریت می باشند که ملیون ها انسان به دلیل نژاد پرستی آنها قتل عام شده اند و همچنین مسبب وقوع اتفاقاتی مانند هلوکاست هستند.
اگر واقعا آلمانی ها به دنبال تکفیر ذنوب خود و جبران جنایاتی که بر علیه یهودی ها و بشریت انجام داده اند می باشند شاید بهتر می بود که یکی از استان های آلمان را جدا می کردند و به یهودی ها تقدیم می کردند تا کشور خود را در شرایط امنیت کامل در دل آلمان ایجاد کنند.
چه معنایی دارد که یهودی ها را تشویق کنند اروپا را ترک کنند و به مکانی کوچ کنند که در آنجا امنیت ندارند؟
اینکه اینجا سرزمین موعود است و از قدیم مال آنها بوده و...
اینها همه شعارهایی توخالی بیش نیستند، چه کسی می تواند ثابت کند که وارث واقعی وقانونی و مشروع فردی دیگر که چند هزار سال پیش جایی زندگی می کرده است؟
شعارهایی که برخی کشورهای غربی این روزها مبنی بر حمایت از یهودی ها و یا حمایت از اسرائیل مطرح می کنند را خیلی باور نکنید.
اگر به نتیجه عملکرد اینها نگاهی داشته باشید می بینید که اینها بیش از اینکه به نفع یهودی ها کار کرده باشند به ضرر آنها کار کرده اند.
در حالی که یهودی ها برای قرن های متمادی در صلح و آرامش در منطقه خاورمیانه زندگی می کردند و تا به امروز هم در کشورهایی مانند ایران بدون هیچ دغدغه ای زندگی می کنند و از حقوق زیادی برخوردار هستند، کشورهای غربی برای اینکه به شگردی دیپلماتیک بتوانند از شر یهودی های اروپا، که به نظرشان برایشان دردسر شده بودند، خلاص شوند آمدند و از ایده صهیونیسم حمایت کردند تا به روشی دیپلماتیک یهودی ها را از اروپا تبعید کنند.
اگر به شرایط جنگ جهانی دوم نگاه کنید می بینید که سازمان صهیونیستی از هر دو طرف جنگ، یعنی هم آلمان نازی از یک طرف و هم انگلیس و ایالات متحده از طرفی دیگر حمایت می کرد و حتی نیازهای مالی آنها را تامین می کرد و وقتی که آلمان نازی شکست خورد به یکباره همه مستندات حمایت آنها از آلمان نازی از بین رفت.
در جنگ جهانی اول هم همینطور بود.
معروف است که روش ثروتمند شدن خاندان روتشیلد که آلمانی یهودی تبار هستند، همیشه این بود که در جنگ های اروپایی ها با یکدیگر از همه طرفهای جنگ حمایت می کردند، در زمان ناپلیون هم از فرانسه حمایت می کردند و هم از انگلیس و با کسب رانت اطلاعاتی از شرایط جنگ با فرصت طلبی ثروت های باد آورده به دست می آوردند.
اینها همین رویه را در جنگ های دیگر ادامه دادند.
به هر حال بحث اصلی در این است که آیا واقعا اروپایی ها و غربی ها دلواپس اسرائیل و یهودی ها هستند یا اینکه هنوز آن رویه سابق نفرت از یهودی ها وجود دارد ولی تلاش دارند به شکل دیپلماتیک از دست یهودی ها در اروپا خلاص شوند؟
روند و رویه عملکرد کشورهای غربی نشان می دهد که آنها به دنبال آن می باشند که به هر ترتیبی شده یهودی ها از کشورهای اروپایی دور بمانند و با سیاست آنها را مجاب کنند که در سرزمینی زندگی کنند که همیشه جانشان در آنجا در خطر است.حمایت مالی و تسلیحاتی و حتی سیاسی آلمان و کشورهای غربی از اسرائیل هم بیش از اینکه به نفع یهودی ها باشد به ضرر آنها می باشد چرا که به جای اینکه به دنبال ایجاد شرایط صلح و آرامش برای یهودی ها در منطقه خاورمیانه باشند به دنبال آن هستند که کشت و کشتار و نفرت از یهودی ها در این منطقه به اوج برسد و نا امنی برای زیستن یهودی ها در این منطقه تا ابد الدهر ادامه پیدا کند.
آیا تصور می کنید که بعد از این همه کشتاری که اسرائیلی ها در غزه انجام داده اند دیگر یهودی ها در این منطقه می توانند با آرامش ودر امنیتسر بر بالین بگذارند؟
علیرغم اینکه برخی رهبران کشورهای عرب منطقه به سمت عادی سازی روابط با اسرائیل رفته اند اما واقعیت امر این است که امروزه نفرت و انزجار از اسرائیل به حدی بالا رفته که امکان ندارد مردم این منطقه وجود اسرائیل را بپذیرند و جنگ وخونریزی و کشتار برای دهه ها ادامه خواهد داشت.
کمک های تسلیحاتی آلمان و ایالات متحده و انگلیس وفرانسه و...
به اسرائیل هم بیش از اینکه به نفع یهودی ها باشد به ضرر آنها است چون تندروهایی مانند نتانیاهو و بن کفیر و سموتریش و...
را تشویق به انجام کشتار و نسل کشی می کند وقطعا به تعداد افرادی که به دنبال مبارزه با اسرائیل می باشند خواهد افزود.
حدود پنجاه سال است که اسرائیل پیمان صلح کمپ دیوید را با مصر به امضا رسانده، امکان ندارد یک اسرائیلی جرئت کند امروزه در خیابان های قاهره قدم بزند و علنا اظهار دارد که اسرائیلی است و مطمئن باشد که سالم به محل اقامت خود بر می گردد.
به امان (پایتخت اردن) نگاه کنید.
آیا یک اسرائیلی جرئت می کند در امان قدم بزند.یا در کشورهای دیگر عربی که با روابط خود با اسرائیل را عادی سازی کرده اند.
هر جا نگاه کنید می بینید که نفرت و انزجار از اسرائیلی ها امروزه به اوج رسیده.
به چه دلیل؟به خاطر عملکرد دولت تندرو اسرائیل و حمایت ایالات متحده و آلمان و برخی کشورهای غربی دیگر از جنایات اسرائیل.
حال آیا نیاز به تفسیر است که متوجه شد عملکرد اینها به جای اینکه به نفع یهودی ها باشد به ضرر آنها است و عملا نوع دیگری از یهودی ستیزی است که با سیاستی خبیثانه در حال اجرا می باشد.
اگر مساله فقط محصور به اسرائیل بود شاید می توان گفت آلمانی ها به دنبال ادامه روند نابودی یهودی ها هستند و فقط رویکرد سیاست خود را تغییر داده اند اما وقتی به حمایت آلمانی ها از نئونازی ها در اوکراین نگاه می کنید می بینید که آلمانی ها نه فقط سیاست یهود ستیزانه خود را به شکلی دیگر پی گرفته اند بلکه سیاست نژاد پرستانه خود را نیز پی گرفته اند و امروزه با چتر همسویی با غرب شروع کرده اند تشکل های نئو نازی را شکل دادن و به بهانه مقابله با روسیه به دنبال بازسازی مجدد ارتش آلمان نازی با صدها ملیارد دلار بودجه هستند.
نباید فراموش کرد این آلمانی ها فرزندان همان آلمانی ها هستند وهنوز آرزوی ایجاد امپراتوری رایش در خون آنها غلغل می کند اما تصور دارند اینبار با سیاست کاری که اجدادشان در جنگ جهانی اول و دوم نتوانستند انجام دهند را می توانند انجام دهند.
حالا جدیدا هم شرقی ستیزی و مسلمان ستیزی هم میان آلمانی ها رواج یافته است.
*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.