خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 15 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از 120 میلیارد ریال جریمه شد

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403 - 13:53
مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران گفت: قاچاقچی 800 طاقه پارچه در شهرری به ضبط کالا و پرداخت 120 میلیارد و 882 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
ريال،تعزيرات،پارچه،حكومتي،شعبه،ارزش

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حمید القاصی مهر با اشاره به تعزیر قاچاقچی پارچه گفت: شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری پرونده قاچاق 800 طاقه پارچه به ارزش 45 میلیارد و 441 میلیون ریال را رسیدگی کرد.
وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت 90 میلیارد و 882 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت 30 میلیارد ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل صادر و در مجموع متهم را به پرداخت 120 میلیارد و 882 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در خصوص کشف قاچاق پارچه از یک خودرو، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
انتهای پیام/