خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 15 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403 - 12:30
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از لغو انسداد محور کرج -کندوان به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا خبر داد.
انسداد،كرج،محور،كندوان،راهداري

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌علی زندی‌فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام لغو انسداد محور کرج ـ کندوان اظهار ‌داشت: مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ کندوان که از تاریخ دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به دلیل انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا لغو و تردد برقرار شد.
وی افزود: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ کندوان طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و به‌منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود که قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود، اما با توجه به شرایط جوی منتفی و تردد در محور برقرار شد.
مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: در صورت انسداد مجدد در روزهای آینده اطلاع رسانی انجام خواهد شد و رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه 141 تماس بگیرند.
انتهای پیام/