خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد

تسنیم | ورزشی | سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403 - 11:53
فدراسیون تنیس با هدف تعمیم و توسعه این رشته ورزشی، شرایط ویژ ه ای را برای تمرینات شخصی قهرمانان و ورزشکاران تنیس فراهم کرد.
تنيس،فدراسيون،راهكارهاي،ورزش،رشته،ورزشي،توسعه

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، یکی از دغدغه‌های این فدراسیون در چندسال اخیر به موضوع گران شدن زمین‌های ورزشی باز می‌گشت.
این فدراسیون از مدت‌ها قبل با هدف ارزان ‌شدن این رشته ورزشی، راهکارهای مختلف را مورد بررسی قرار داد که در نخستین گام مقرر شد مرکز ملی تنیس، تسهیلات ویژه‌ای را برای قهرمانان و ورزشکاران این رشته در نظر بگیرد.
بر این اساس 100 نفر اول رنکینگ کشوری در دو بخش دختران و پسران در تمامی رده‌های سنی می‌توانند از ساعت 8 تا 15 و در طول ایام هفته، با قیمت 150 هزار تومان زمین در اختیار گرفته و به تمرینات شخصی خود بپردازند.
اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی تنیس همچنان به صورت رایگان، با امکانات و ‌تسهیلات اردویی ویژه برگزار خواهد شد.
از سویی دیگر بسیاری از مسئولان باشگاه‌های تنیس جهت شرکت در این پویش به فدراسیون اعلام آمادگی کرده و درصدد هستند با ارائه راهکارهای دیگر، شرایط مختلف و بستر مناسبی را برای توسعه این ورزش در دستور کار قرار دهند که کارهای کارشناسی آن در دست اقدام است، فدراسیون تنیس کشورمان نیز آماده همکاری کامل با آنها بوده و از این حرکت در راستای تعمیم و توسعه ورزش تنیس استقبال می‌کند.
انتهای پیام/