خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دومینوی استعفا در ارتش صهیونیستی

مشرق | بین‌الملل | سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403 - 11:06
تهران- ایرنا- منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند که بعد از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، برخی فرماندهان دیگر نیز استعفا خواهند کرد.
ارتش،روز،استعفا،صهيونيستي،رژيم،رئيس،فوكس

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی نوشتند که گلوله برفی استعفاها در داخل ارتش این رژیم به راه افتاده و بعد از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده «واحد۸۲۰۰» گزینه بعدی خواهد بود.
آهارون هالیوا رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی صبح دیروز دوشنبه پس از اعلام استعفای خود به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهر) و غافلگیر شدن در این روز، گفت: روز هفتم اکتبر، روز سیاهی برای من است.
وی در استعفانامه خود به رئیس ستاد کل ارتش این رژیم، نوشت: حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، عملیاتی را انجام داد که برای ما نتایجی دردناک داشت و واحد تحت فرمان من، در سطح ماموریت محوله ( برای پیش بینی وقوع عملیات طوفان الاقصی) درست عمل نکرد.
هالیوا افزود: خاطره این روز سیاه را شبانه روز با خود دارم و و درد شدید ناشی از آن، تا ابد با من خواهد بود.
عصر دیروز دوشنبه نیز خبر تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش برای استعفا در رسانه ها منتشر شد و یهودا فوکس پس از سه سال خدمت در این سمت، تصمیم خود برای استعفا را به «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ابلاغ کرد.
بر اساس این گزارش، فوکس گفته است که تا ماه اوت سال جاری میلادی از منصب خود استعفا خواهد کرد.