خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هزینه مرکز ترومای شهید رجایی قزوین با مولدسازی تأمین می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 03 اردیبهشت 1403 - 20:30
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: بخشی از منابع این پروژه از طریق اعتبارات تخصیص یافته تأمین می شود و بخشی دیگر باید از طریق مولدسازی تأمین شود.
قزوين،پروژه،تخصيص،بازديد،تأمين،علوم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مهدی رجحانی بعد از ظهر امروز دوشنبه به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و جمعی از مسئولان ارشد استانی از پروژه‌ در حال ساخت ساختمان الحاقی مرکز ترومای شهید رجایی قزوین بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است و برای دریافت اعتبار تخصیص یافته به این حوزه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
بخشی از منابع این پروژه از طریق اعتبارات تخصیص یافته تأمین می‌شود و بخشی دیگر باید از طریق مولدسازی تأمین شود، از این رو از دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهیم که مولدسازی ساختمان‌هایی که تعیین شده را به سرعت در دستور کار قرار دهند و بخشی دیگر هم به روش تهاتر صورت بگیرد.
معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: این پروژه پیشرفت خوبی دارد و در صورت وجود مشکلات ما برای پیگیری و حل آن آمادگی کامل داریم و انتظار داریم با همت همه دست‌اندرکاران این پروژه در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد و رکورد موفقیت جدیدی را ثبت کنیم.
انتهای پیام/