خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 03 اردیبهشت 1403 - 13:30
مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای استان، گفت: بارش باران، وزش باد شدید و سیلابی شدن مسیل ها برای استان انتظار می رود.
استان،اشاره،بارشي،وزش،سامانه،باد

مهران چراغپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکردبا اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای استان، اظهار داشت: سامانه بارشی برای استان از امروز بعدازظهر تا روز چهارشنبه انتظار می‌رود که تقویت سامانه بارشی و وزش باد شدید را به همراه دارد.
وی با اشاره به رگبار باران، رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال رخداد تگرگ، عنوان کرد: شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، شهرکرد، فرخشهر، سامان، بن، لردگان، خانمیرزا، فلارد و بروجن، متأثر از این سامانه بارشی خواهند بود.
مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر برای استان، مطرح کرد: جاری شدن رواناب، صاعقه، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و سبک برای استان انتظار می‌رود.
وی در پایان با اشاره به احتمال آسیب به گلخانه‌ها به دلیل وزش باد شدید، خاطرنشان کرد: لازم است در این مدت از پارک خودرو در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین از چرای دام در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها پرهیز شود.
انتهای پیام/7540