خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 15 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شلومی هدف قرار گرفت

مشرق | بین‌الملل | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 20:59
رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در یکی از شهرک های شمال فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.
لبنان،فلسطين،مقاومت،غزه،صهيونيست،نظاميان

به گزارش مشرق به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۴:۵۰ بعد از ظهر امروز شنبه به وقت بیروت، تجهیزات جاسوسی در مرکز حانیتا را با سلاح مناسب هدف قرار داده و ویران کردند.
همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که دو ساختمان که نظامیان صهیونیست در شهرک شلومی از آن استفاده می کردند را در راستای حمایت از غزه و در و واکنش به حمله های متجاوزان به جنوب لبنان هدف قرار دادند.
با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت مشغول کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.
در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.