خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هیچ‌گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداریم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 18:53
رئیس یک مقام مسئول در وزارت نیرو گفت: با مشارکت و کمک خود به مردم هیچ گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداشته و مدیریت مصرف انجام شد.
قرآن،برق،آب،محفل،برگزار،سنندج،كردستان،نيرو،صنعت،وزارت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محفل انس با قرآن عصر امروز با حضور مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان کردستان و با اجرای برنامه توسط قاریان و حافظان قرآنی استانی و کشوری در مسجد ویس‌القرنی سنندج برگزار شد.
مهدی قبادی رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلسات تلاوت قرآن کریم در سطح کشور تا کنون 50 محفل قرآنی برگزار شده است و امروز به میزبانی شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان کردستان پنجاهمین محفل به شکرانه و برکت عمیلات وعده صادق برگزار شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ‌پاسخ بسیار خوب و محکم ‌سپاه پاسداران ‌به تجاوز رژیم سفاک و پلید صهیونیستی‌ گفت: ما که نمی‌توانیم در میدان نبرد حضور داشته و با ملت مظلوم فلسطین همدردی کنیم، اما همواره به ساعت مقدس قرآن پناه برده و از قرآن برای یاری رساندن به این مردم مظلوم استعانت بجویم.
وی بیان کرد: این محفل اونس با قرآن در مسجد ویس القرنی در سنندج توسط همکاران صنعت آب و برق کردستان برگزار شد، وزارت نیرو در عرصه خدمات‌رسانی مفتخر و سرافراز است، با مشارکت و کمک خود به مردم هیچ گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداشته و مدیریت مصرف انجام شد.
قبادی عنوان کرد: وزارت نیرو به جز افتخارات خود در عرصه خدمات‌دهی آب و برق، در عرصه‌های اجتماعی و معنوی نیز با موضوع فلسطین و غزه نقش‌آفرینی کرده و با برپایی انس با قرآن خدمتی به ساحت مقدس قرآن برای یاری مردم ستمیده داشته باشیم.
انتهای پیام/484/.