خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد

باشگاه خبرنگاران | فرهنگی و هنری | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 17:53
بر اساس اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز، مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره تا ظهر فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت تمدید شد.
طنز،جشنواره،آثار،خانه،ملي،ايران،پهلو،هشتمين،گراني

با توجه به استقبال علاقمندان به حضور در بخش‌های داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای، کاریکاتور و کارتون مهلت دریافت آثار این پنج بخش از هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز (طنزپهلو) تا ساعت ۱۲ ظهر فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت تمدید شد.
دبیر خانه جشنواره ملی طنز پهلو پیش‌تر اعلام کرده بود متقاضیان آثار خود را با موضوعات انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، مصائب اینترنت، گرانی خانه و کرایه خانه، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگر‌های بی‌سواد، فیک‌نیوز‌ها و…)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
بر اساس این گزارش، دارندگان رسانه‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و روزنامه‌نگاران، نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و هنرمندان می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره و ثبت مشخصات به نشانی الکترونیکی مورد نظر آثار منتشر شده خود را ارسال کنند.
آیین پایانی هشتمین جشنواره ملی طنز پهلو توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد استان گیلان سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد.