خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 15 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واکنش فرماندار ازنا به ادعای اخراج 160کارگر یک کارخانه

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 16:53
خبر اخراج 160کارگر یک کارخانه در ازنا در حالی منتشر شده است که فرماندار این شهر می گوید پیگیری هایش این ادعا را تأیید نمی کند.
فروآلياژ،ازنا،كارخانه،شركت،فاتحي،اخراج،مشكلات،كشور،تسنيم،شركتي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ازنا، شرکت فروآلیاژ ازنا 60درصد فروسیلیسیم مورد نیاز صنایع چدن و فولاد کشور را تأمین می‌کند و با تولید فروسیلیسیم، سیلیسیم فلزی و پودر میکروسیلیکا بزرگ‌ترین تولیدکنندۀ این مواد در خاورمیانه است.
فاز نخست شرکت فروآلیاژ ازنا در سال 1372 به بهره‌برداری رسید و فروسیلیسیم، میکروسیلیکا و فروسیلیسیم این کارخانه به کشورهای هند، یونان، ایتالیا، فرانسه، صربستان، ترکیه، چک، پاکستان و آلمان صادر شده‌ است.
خبری مبنی‌بر بدهی شرکت فروآلیاژ ازنا و اخراج 160 نفر از نیروی‌های شرکتی این کارخانه امروز در فضای مجازی لرستان منتشر شد که حالا فرماندار ازنا اخراج این کارگران را تأیید و یا تکذیب نمی‌کند.
محمدرضا فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دررابطه‌با انتشار اخباری تحت‌عنوان تعدیل 160نفر از نیروهای شرکتی در کارخانه فروآلیاژ ازنا، گفت: این موضوع در حال بررسی است.
او با بیان اینکه کارخانه فروآلیاژ ازنا هم‌اکنون در حال فعالیت است، اضافه کرد: تا جایی که خبر دارم هیچ نیرویی از این کارخانه اخراج نشده‌ است و اخبار منتشرشده در فضای مجازی را نه تأیید و نه تکذیب می‌کنم.
فرماندار ازنا اعلام کرد: یک هیئت استانی به‌دستور استاندار فردا یکشنبه به‌همراه مدیران ارشد برق باختر برای بررسی مشکلات کارخانه فروآلیاژ به این شهرستان سفر می‌کنند.
فاتحی با تأکید به اینکه شرکت فروآلیاژ از کارخانه‌های مؤثر کشور در تولید مشتقات تولیدات فولادی و ذوب‌آهن است، یادآور شد: این کارخانه در صادرات فروسلیس جزو صنایع پیشرو ایران است.
فاتحی با اعلام اینکه پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات شرکت فروآلیاژ انجام شده‌ است، بیان کرد: مصوباتی هفته گذشته برای حمایت از این مجموعه اخذ و به ستاد تسهیل کشور ارسال شد.
او ابراز امیدواری کرد که مشکلات کارخانه فروآلیاژ ازنا با همکاری مسئولان ذی‌ربط برطرف شود.
انتهای پیام/644+