خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ارتقای امنیت اجتماعی خواست مردم جامعه است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 16:12
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در راستای اجرای موازین قانونی و نیز منطبق با خواست و اراده عمومی جامعه است.
اجراي،قانوني،اخلاقي،اجتماعي،جامعه،طرح،ضابطان،موازين،استاني،ر ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده امروز در نشست شورای استانی نظارت، پیگیری و مدیریت موضوعات و وقایع مهم استان با اشاره به اینکه ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در راستای اجرای موازین قانونی و نیز منطبق با خواست و اراده عمومی جامعه است، اظهار داشت: قاطبه مردم اعتقاد دارند که موازین اخلاقی و اجتماعی باید در جامعه رعایت شود و این مسئله یک مطالبه بسیار جدی و در عین حال از جمله مقررات قانونی است که ضامن صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی خواهد بود.
وی با بیان اینکه برخی گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق از طرق مقتضی ابزارهای نشان می‌دهد که برای بهبود وضعیت عفاف و حجاب در سطوح ملی و استانی باید اقدامات مهم و اساسی صورت پذیرد، لذا اجرای طرح نور بر مبنای چنین رویکرد و کارکردی پیش‌بینی شده است.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی به فضاسازی رسانه‌ای امپراطوری غرب و معاندین در اجرای برخی سازوکارهای نمایشی و ساختگی جهت انحراف افکار عمومی جامعه اشاره کرد و از مجریان «طرح نور» خواست با عزم و اراده جدی و براساس مقررات موضوعه نسبت به ایفای تکالیف قانونی خود اقدام نمایند و همچنین مراقب حاشیه سازی های دشمنان باشند.
براتی‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از وظیفه شناسی ضابطان در حوزه اجرای این طرح گفت: خوشبختانه این عزیزان با وجود اینکه در اجرای مأموریت‌های قانونی خود بطور مضاعف تلاش می‌کنند در عین حال سعه صدر و خویشتنداری توأم با اقتدار را در دستور کار و اولویت اقدام و عمل خود قرار داده‌اند و این رویکرد و راهبرد درخور تحسین است.
سیدجواد ایلالی از مردم فهیم و شهیدپرور استان خواست: ضابطان انتظامی را در مسیر بهبود شاخص های امنیت روانی،اخلاقی و اجتماعی بیش از پیش همراهی کنند.
انتهای پیام/311