خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اهدای خون در 7 پایگاه قرارگاه جنوب‌شرق ارتش کرمان+تصویر - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 16:12
به مناسبت دهه ارتش اهدا خون کارکنان قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش در هفت پایگاه این قرارگاه در کرمان انجام شد.
ارتش،خون،قرارگاه،كرمان،اهداي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، صبح امروز و به مناسبت دهه ارتش اهدا خون کارکنان قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در 7 پایگاه این قرارگاه در کرمان با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون در گروه‌های خونی مختلف انجام شد.
در حاشیه این اقدام، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه در راستای فعالیت‌های ارتش در حوزه مشارکت‌های مردمی امروز اهدای خون کارکنان قرارگاه منطقه‌ای ارتش انجام شده است، اظهار داشت: امروز سازمان انتقال خون استان کرمان در قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق و همزمان در سایر یگان‌های ارتش در کرمان حاضر شدند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه با توجه به اعلام نیازی که از سوی سازمان انتقال خون استان کرمان انجام شده بود فراخوان داده شد، گفت: افرادی که داوطلب بودند در گروه‌های خونی مورد نیاز خون خود را اهدا کردند.
وی با اشاره به اینکه این اقدامات به صورت مستمر در قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش انجام و تقریباً هر فصل این اهدای خون انجام می‌شود، افزود: سال گذشته چهار مرحله اهدای خون در تمامی پایگاه‌های ارتش در کرمان انجام و گروه‌های خونی که اعلام نیاز کرده بودند، اهدا شد.
امیر غلامعلیان با بیان اینکه امسال در آخرین روزهای دهه ارتش با حضور سازمان اهدای خون در قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش اهدای خون به بیماران نیازمند انجام شد، گفت: امروز اهدای خون در هفت پایگاه ارتش در کرمان انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شعار ارتش پا در رکاب ولایت و فدایی ملت است، گفت: ارتش در حوادث و بلایای طبیعی و هر جا که مردم به آنها نیاز داشته باشند در کنار مردم و تمام تجهیزات ارتش در زمان کمک‌رسانی در خدمت مردم است.
انتهای پیام/511/