خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اختلاف نظر‌ها بین سیاسیون و فرماندهان نظامی در اسرائیل شدت گرفته است

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 16:00
کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره ریز پرنده‌های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
رژيم،صهيونيستي،ارتش،مضحك،عمليات،منهدم،صادق،وعده،كارشناس

کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ریز پرنده‌های منهدم شده در اصفهان بیان کرد: آنچه که اخیرا اتفاق افتاد یک نمایش مضحک و یک طنز بود.
رژیم صهیونیستی در راستای بازیابی حیثیت از دست رفته خودش این نمایش مضحک را سازماندهی کرد.
وجود چند ریزپرنده ضعیف در آسمان اصفهان اقدام نظامی پیچیده نیست بلکه از سوی برخی از عناصر ضد انقلاب به درون جمهوری اسلامی ایران منتقل شدند و به نیایت از این رژیم در آسمان رها شدند که در آخر نیز توسط پدافند هوایی کشورمان رهگیری و منهدم شدند.
او افزود: اما رژیم صهیونیستی که بعد از عملیات وعده صادق به شدت دچار شکست و انزوا شده در تلاش بود تا از سوی این نمایش‌های مضحک که حتی مورد تمسخر مقامات این رژیم نیز قرار گرفت آبروی از دست رفته خود را باز یابد.
وی ادامه داد: نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو از طریق این نمایش‌های مضحک در تلاش است تا جهان را به سمت آخر الزمان بکشاند و نوعی جنگ منطقه‌ای و جهانی را به راه بیاندازد در حالی که موثر نیست و موجب تمسخر شده است.
کارشناس سیاست خارجی گفت: اختلاف نظر‌ها بین سیاسیون و فرماندهان نظامی در اسرائیل شدت گرفته است و هریک در تلاشند تا ازدرگیری مستقیم با ایران بپرهیزند، زیرا ایران در عملیات وعده صادق توانست حدقل ۴ پایگاه استراتژیک ارتش سوم این رژیم را منهدم کند.
هانی زاده افزود: قرار بود تا ارتش رژیم صهیونیستی حمله گسترده‌ای به رفح داشته باشد، اما بخاطر این عملیات وعده صادق فلج شدند و این عملیات انجام نشد؛ زیرا ارتش در حال بازیابی پیکره خود است تا مساله غزه را به سرانجام برساند، اما شکست ارتش رژیم صهیونیستی به عنوان یک نقطه سیاه در کارنامه این ارتش ثبت شده است.