خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جامعه ایثارگری انتظاری جز تکریم ندارند

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 14:24
رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
بنياد،ايثارگران،شهيد،امور

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران که در راستای تبیین و تشریح برنامه عملیاتی سال جاری برگزار شد، گفت: جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است که لازم است در این زمینه آموزش لازم به همکاران ما در جهت تعامل مطلوب و پاسخگویی درست داده شود.
وی ادامه داد: مدیران و کارکنان ما در مواجهه با جامعه هدف باید تکریم و احترام را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند که این مهم در کنار ارائه بی‌منت خدمات یکی از مهمترین وظایف ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران است.