خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 14:01
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و اربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
اراذل،اوباش،پليس،اقدام،نفر،قمه

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران در حین گشت زنی شبانه در محدوده اراذل خیز خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش روبرو می‌شوند که این دو نفر پس از مشاهده مامورین اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه در دست خود می‌نمایند که مامورین برابر وظیفه ذاتی پلیس اقدام لازم را انجام دادند.
وی افزود: مامورین پس از مشاهده این اراذل اوباش بلافاصله نسبت به دستگیری این افراد اقدام کردند، که یکی از آنان از محل متواری شد ولی دیگری در حین دستگیری با قمه در دست خود با عربده کشی اقدام به ضربه زدن به خودروی سازمانی و چندین خودروی دیگر کرد که با هوشیاری کامل ماموران دستگیر شد که مشخص شد از اراذل و اوباش با سابقه شرارت فراوان می‌باشد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خاطر نشان کرد: پس از دستگیری و پی جویی اولیه در پایگاه پلیس، مخفیگاه نفر دوم این قدرت نمایی نیز مشخص و نفر دوم نیز دستگیر شد و هر دو این اوباش به همراه قمه کشف شده از آنان به دادسرا معرفی شدند.
سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند، برخورد خواهد کرد.