خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کشف 9 میلیاردی سوخت قاچاق در کاشان

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 13:53
فرمانده انتظامی کاشان از کشف 29 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال خبر داد .
كاشان،قاچاق،كشف،سوخت،شهرستان،ماموران،انتظامي،مدارس،كاكاوند

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، از کشف سوخت قاچاق در ‌کاشان خبر داد و اظهار داشت: میزان سوخت قاچاق کشف شده از سوی ماموران انتظامی شهرستان کاشان به 29 هزار لیتر می‌رسد که از یک دستگاه تریلی کشف شد.
وی با بیان اینکه سوخت قاچاق کشف شده با کنترل یکی از محورهای مواصلاتی انجام شد، افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از خودرو پرداخته و موفق شدند 29هزار لیتر گازوییل قاچاق که فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی جهت حمل بود، کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله سوخت کشف شده 9میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
کاکاوند خاطرنشان کرد: قاچاق پدیده شومی است که علاوه بر خروج منابع و سرمایه‌های ملی از کشور، موجب ضربات مهلک اقتصادی در جامعه خواهد شد و از این رو پلیس تمام تلاش خود را در مبارزه با قاچاق به کار می‌گیرد.
وی از دستگیری سارق مدارس شهر کاشان خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت از مدارس شهر کاشان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت،و ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات موفق به شناسایی سارقی حرفه‌ای شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب 11 فقره سرقت اموال از مدارس شهرستان کاشان، گفت: این فرد برای صدور حکم لازم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/801/