خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تخصیص 2 هزار میلیارد تومان به طر‌ح‌های راهداری بوشهر - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 13:53
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر حجم اعتباری 99 قرارداد راهداری استان در سال قبل را معادل 2 هزار میلیارد تومان دانست و گفت: این میزان سرمایه گذاری در طرح ها نسبت به سال ماقبل آن بیش از 2 برابر افزایش یافته است.
استان،بوشهر،راهداري،خانوار،بالاي،تكميل،تومان

عبدالکریم اخترشناس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در بوشهراز تکمیل 175 کیلومتر طرح بهسازی راه‌های روستایی استان خبر داد و اظهار داشت: عزم جدی دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی در روستاهاست و در این راستا شبکه راهسازی استان بوشهر توسعه یافته است.
وی با بیان اینکه 98 درصد راه‌های روستایی بالای 20 خانوار استان بوشهر تکمیل شده است، گفت: میانگین برخورداری راه مناسب روستایی بالای 20 خانوار در کشور 81 درصد و این رقم در استان بوشهر 98 درصد است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه سال قبل طرح‌های مهم راهسازی در روستاهای بالای 50 خانوار اجرا تکمیل شد، افزود: اکنون همه روستاهای بالای 50 خانوار استان بوشهر دارای راه مناسب هستند و امسال اولویت تکمیل راه‌های روستایی بالای 20 خانوار در اولویت قرار گرفته است.
اکنون طرح‌های راهسازی در 7 روستای بالای 20 خانوار استان بوشهر در حال اجراست که با تکمیل آنها همه روستاهای استان از راه مناسب بهره‌مند می‌شوند.
اخترشناس از اجرای 38 پروژه راهداری با اعتبار 400 میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبارات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی یافته است به‌گونه‌ای که معاملات متوسط و بزرگ در سال 1400 حدود 367 میلیارد تومان بود و سال قبل افزایش بیش از 2 برابری یافته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر حجم اعتباری 99 قرارداد راهداری استان در سال قبل را معادل 2 هزار میلیارد تومان دانست و گفت: این میزان سرمایه‌گذاری در طرح‌ها نسبت به سال ماقبل آن بیش از 2 برابر افزایش یافته است.
اخترشناس، حجم معاملات متوسط طرح‌های راهداری استان بوشهر در سال قبل با 131 قرارداد معادل 100 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: این میزان سرمایه‌گذاری نسبت به سال ماقبل آن 98 درصد رشد یافته است.
وی، حجم معاملات بزرگ طرح‌های راهداری استان بوشهر در سال قبل با 99 قرارداد را معادل 2 هزار میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار در سال 1402 نسبت به سال ماقبل آن رشد 102 درصدی یافته است.
انتهای پیام/190/