خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

محور کرج ـ چالوس برای 2 روز مسدود است

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 13:53
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان بعلت انجام عملیات عمرانی طی روزهای دوم تا سوم اردیبهشت ماه خبر داد .
توري،نصب،راهداري،زندي،انسداد،تمديد،البرز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز ظهر امروز با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش ایمنی محورکرج -کندوان و به منظور جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده،مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان از تاریخ 2 الی 3 اردیبهشت ماه به مدت 2 روز از ساعت 9 صبح الی 15 عصر جهت انجام عملیات نصب توری مسدود خواهد شد .
زندی فر افزود:نقطه اول عملیات نصب توری بر روی ترانشه های ریزشی در محدوده سه راهی کندر انجام می شود که در این پروژه 15 هزار متر مربع توری نصب خواهدشد .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز تصریح کرد : ممکن است این انسداد طی روزهای آتی در این مسیر تمدید شود که در صورت تمدید انسداد اطلاع رسانی مجدد انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد : رانندگان می توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با سامانه 141 تماس برقرار نموده و طی این مدت از مسیرهای جایگزین که در نظر گرفته می شود برای سفر به شمال کشور استفاده کنند.
انتهای پیام/