خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شوک به ووشو ایران؛ احتمال لغو سفر ملی‌پوشان به چین - تسنیم

تسنیم | ورزشی | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 12:30
در ادامه لغو پروازهای اخیر رشته های ورزشی، احتمال دارد سفر تیم ملی ووشو به چین لغو شود.
مسابقات،ووشو،حضور،لغو،پرواز،ارديبهشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که قرار بود تیم ملی ووشو ایران برای حضور در مسابقات گزینشی جام‌جهانی، ساعت 22 فردا( 2 اردیبهشت ماه) با پرواز "چیاینا ایرویز" ابتدا به ارومچی و سپس به شانگ‌های محل برگزاری مسابقات اعزام شود، شرکت هواپیمایی چینی از لغو پرواز خود خبر داد.
این در حالی است که به دنبال سیل امارات و اتفاقات اخیر در منطقه خلیج فارس، تیم ملی جودو نیز از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هنگ‌کنگ بازماند و ملی‌پوشان کشتی نیز برای بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا دچار مشکل شدند.
امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تایید لغو پرواز هواپیمای چینی عنوان کرد: متاسفانه امروز(شنبه - یک اردیبهشت ماه) شرکت چینی با صدور اطلاعیه‌ای از لغو پروازهای خود در روز یکشنبه خبر داد.
پس از این اتفاق ما در تلاش هستیم از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم تا ملی‌پوشان را به محل برگزاری مسابقات اعزام کنیم.
رقابت‌های گزینشی مسابقات جام‌جهانی ووشو از روز 4 لغایت 6 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و تیم ملی ووشو کشورمان پس از عدم صدور روادید برای حضور در مسابقات جام‌جهانی آمریکا به دنبال کسب سهمیه حضور در مسابقات جام‌جهانی از طریق این مسابقات بود.
انتهای پیام/