خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرمانده کل ارتش سالروز تأسیس سپاه را تبریک گفت

تسنیم | سیاسی | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 12:30
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی طی پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سرلشکر سلامی تبریک گفت.
اسلامي،ايران،پاسداران،سپاه،انقلاب،سرلشكر،عزت،فرمانده،جمهوري، ...

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر حسین سلامی تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم
سپاه پاسداران، پدیده‌ای منحصر به فرد و مولودِ مبارک انقلابی برخاسته از روح عزت طلبی، آزادگی و ستم ناپذیری مردم بصیر و دین مدار ایران سربلند اسلامی است.
این شجره طیبه در سایه رهنمودهای امامین انقلاب، ثمرات ارزشمند و غرور آفرینی در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام داشته است.
ارتقای روزافزون آمادگی در مقابله با دشمنان، به ویژه تنبیه رژیم سفاک و متجاوز صهیونیستی، پیشرفت‍های چشم‍گیر در خودباوری و خود اتکایی و روح خدمت رسانی به مردم شریف ایران، موید حرکتی پرشتاب در تأمین منافع راهبردی و تحقق آرمان‍های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
خدای متعال را شاکریم که امروز با دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، این نهاد انقلابی، همراه و همدل و متحد با ارتش سرافراز، سدی محکم در برابر دشمنان و نقطه امید مردم شریف ایران و امت اسلامی هستند.
با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه مقتدر و مردمی پاسداران انقلاب اسلامی به حضرتعالی و خانواده بزرگ آن جنود الهی، از خدای بزرگ علو درجات شهیدان راه عزت و اقتدار جنگ تحمیلی، دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و جبهه مقاومت و توفیق روزافزون رزمندگان مخلص آن نهاد فداکار را تحت رهبری حکیمانه زعیم عالیقدر و فرمانده عزت آفرین کل قوا امام خامنه‌ای عزیز، خواستارم.
انتهای پیام/