خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تقدیر استاندار خراسان شمالی از عملیات وعده صادق سپاه

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 11:53
استاندار خراسان شمالی با حضور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از عملیات پیروزمندانه دلاومردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان وعده صادق تقدیر کرد.
سپاه،رژيم،مظلوم،خراسان،شمالي،اسلامي،جوادالائمه،فرجي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ استاندار خراسان شمالی با حضور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از عملیات پیروزمندانه دلاومردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان وعده صادق تقدیر کرد.
استاندار خراسان شمالی صبح امروز در دیدار با به سردار فرجی، فرمانده سپاه استان٬ این عملیات را نشانه اوج اقتدار ایران اسلامی دانست و انجام آن را به مجموعه بزرگ سپاه پاسداران و نیروهای مسلح٬ تبریک گفت.
محمدرضا حسین‌نژاد با استناد به آیه شریفه " قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیكُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْكُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ، اظهار داشت: اقدام اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی در برهه‌ای از زمان که جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت این رژیم تروریستی به اوج خود رسیده است، علاوه بر این که دشمنان و ظالمان را خوار و ذلیل کرد، برای مردم مظلوم غزه و قلوب پر از درد و غم آزادگان جهان، تسلی و مرهم بود و بی تردید نصرت و یاری خداوند را به همراه خواهد داشت‌.
سردار فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) نیز در این جلسه از همه کسانی که در دفاع از مردم مظلوم غزه به هر نحوی کمک کرده اند، قدر دانی کرد و اظهار امیدواری کرد با نابودی رژیم صهیونیستی، امنیت و آرامش به منطقه بازگردد و مردم مظلوم فلسطین از ظلم این رژیم تروریستی رهایی یابند.
انتهای پیام/311/