خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سپاه در محرمیت‌زدایی بوشهر نقش‌آفرینی بسیاری داشته است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 11:53
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در عرصه های نظامی، دفاعی، فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن نقش تأثیرگذاری ایفا کرده است، گفت: سپاه پاسداران در عرصه اجرای طرح های محرمیت زدایی استان بوشهر نقش آفرینی کرده است.
سپاه،پاسداران،اسلامي،بوشهر،انقلاب،انقلابي،تأسيس،نهاد،استان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در حاشیه نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دوم اردیبهشت سال 1358 با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تأسیس شد و در بیش از 4 دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تأثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه‌های مختلف هستیم.
استاندار بوشهر نقش سپاه در عرصه‌های دفاعی و نظامی در صیانت از انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، نقشی غیرقابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف ایستاده است.
محمدی‌زاده، نقش‌آفرینی سپاه پاسداران در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: هر زمان، خطری کشور عزیزمان ایران اسلامی را مورد تهدید قرار داده، سپاه ورود کرده و علاوه بر عرصه‌های دفاعی و نظامی، در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش‌آفرین بوده است.
وی به نقش سپاه در طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی پرداخت و بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی به‌ویژه در مناطق محروم، افتخارات بی‌نظیری داشته به‌گونه‌ای که سپاه پاسداران در عرصه اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی استان بوشهر نقش‌آفرینی کرده است.
استاندار بوشهر با تأکید بر تبیین دستاوردهای این نهاد انقلابی به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها پرداخت و اظهار داشت: این عملیات، هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و کام ملت انقلابی ایران اسلامی را شیرین کرد.
محمدی‌زاده با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل(ره) گفت: این روز مهم به فرماندهان و پاسداران این نهاد انقلابی در استان بوشهر تبریک می‌گویم و امیدوارم که توفیقات سپاه، با شتاب بیشتری تداوم یابد.
انتهای پیام/190/