خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته به‌زودی - تسنیم

تسنیم | اجتماعی و حوادث | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 11:30
معاون وزارت آموزش و پرورش درباره اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته سال های 1400 تا 1402 توضیحاتی داد.
بازنشسته،فرهنگيان،رتبه،كسورات،واريز

علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره مشکل اعمال رتبه‌ جدید در حقوق معلمان بازنشسته اظهار کرد: وزارت آموزش و پرروش باید کسورات ارتقای رتبه معلمان بازنشسته را محاسبه و به حساب صندوق بازنشسستگی کشوری واریز کند تا در حقوق فرهنگیان بازنشسته اعمال شود.
وی افزود: فعلاً در مرحله نخست هستیم و مجوز افزایش رتبه برای فرهنگیان بازنشسته صادر شده است و باید سایر اقدامات آن انجام شود.
فرهادی در پاسخ به این پرسش که کسورات چه زمانی به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود، عنوان کرد: ابتدا باید آن را محاسبه و سپس اعتبارات را تأمین کنیم، به زودی کسورات فرهنگیان بازنشسته سال‌های 1400 تا 1402 تأمین و به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: فرهنگیان بازنشسته فعلاً حکم بازنشستگی خود را بر اساس رتبه قبل از اعتراض دریافت کرده‌اند و به محض تکمیل فرآیند، رتبه جدید در حقوق آنها اعمال خواهد شد.
انتهای پیام/