خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تحقق 100 درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی در سال 1402

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 10:58
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: سال گذشته همه شهرستان ها به جز یک شهرستان بیش از 100 درصد تعهد اشتغال خود را محقق کردند.
كارگري،رضوي،خراسان،درصد،بابايي،تعهد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امین بابایی گفت: لازم است مسئولان و فرمانداران با حضور در میان کارگران و مجموعه‌های کارگری و کارخانجات پیگیر مسائل این قشر زحمتکش باشند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: محور اصلی برنامه‌های این اداره در هفته کار و کارگر، سلامت جامعه کارگری است لذا قرارگاه آموزش و ایمنی کارگران برای واحدهای کوچک کارگری ایجاد شده تا با ترویج بحث آموزش، آمار حوادث ناشی از کار را در جامعه هدف کارگری به حداقل برسانیم.
وی همچنین میزان تعهد اشتغال شهرستان‌های خراسان رضوی در سال جاری را 79 هزار و 818 نفر عنوان کرد و گفت: سال گذشته همه شهرستان‌ها به جز یک شهرستان بیش از 100 درصد تعهد اشتغال خود را محقق کردند.
بابایی ادامه داد: نرخ بیکاری زمستان در استان 6.2 درصد بود که پایین تر از میانگین کشوری بود و نسبت به دوره گذشته نیز سه دهم درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام/282