خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وصل برق تمامی مناطق سیل زده به جز 5 روستای صعب العبور

تسنیم | اقتصادی | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 10:36
مدیرعامل شرکت توانیر از پایداری شبکه برق مناطق سیلزده استان سیستان و بلوچستان در پی تلاش بی وقفه گروههای عملیاتی صنعت برق خبر داد.
برق،عملياتي،حالت،شبكه،توانير،بلوچستان

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، نیروهای عملیاتی شرکتهای برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات نسبت به رفع خرابی‌ها و بازگرداندن شبکه برق به حالت عادی تلاش کرده اند.
وی افزود: تاکنون به جز ٥ روستا که به دلیل عدم وجود راه دسترسی، فاقد برق مانده اند، برق تمام مناطقی که بر اثر سیل از مدار خارج شده بود، تامین شده و شبکه برق منطقه به حالت پایدار بازگشته است.
مدیرعامل شرکت توانیر خاطرنشان کرد: کارکنان صنعت برق همچنان در تلاشند تا شبکه برق روستاهای بدون برق مانده را به حالت عادی بازگرداند که با رفع انسداد راههای ارتباطی توسط گروههای عملیاتی وزارت راه و شهرسازی و مهیا شدن امکان حضور نیروهای عملیاتی صنعت برق، مشکل روستاهای باقیمانده به سرعت برطرف خواهد شد.
انتهای پیام/