خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آخرین وضعیت پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)/ امسال ۲۵ تقاطع در تهران به بهره برداری می‌رسد

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 08:06
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال ۲۵ تقاطع به بهره‌برداری می‌رسد و هر ماه حداقل دو طرح عمرانی افتتاح خواهد شد.
عمراني،تهران،معارضين،بزرگراه،پروژه،فني،ميدان،اجرايي

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌های مدیریت شهری است و عملیات اجرایی آن پیش از این آغاز شده بود که به دلیل پیچیدگی‌ها، وجود معارضین و تاسیسات زیرسطحی رها شد‌.
حق‌بین با بیان بخش زیادی از معارضین رفع و اقدامات گسترده‌ای انجام شد، اظهار کرد: این پروژه از جنوبی‌ترین نقطه بزرگراه یادگار امام در میدان جی آغاز می‌شود و با عبور از اراضی آموزش و پرورش، ارتش و وزارت دفاع به بلوار بهار، بزرگراه شهید برورجردی، بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل می‌شود.
وی تاکید کرد: حجم قابل توجهی از کار در میدان جی صورت می‌گیرد و در جلسات برگزار شده با پلیس راهور طرح‌های ترافیکی نهایی شده و به محض اینکه انسداد ترافیکی صورت بگیرد اجرای آن آغاز خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه پنج هزار میلیارد تومان برای اجرا و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای رفع معارضین در نظر گرفته شده است گفت: در گام اول، میدان فتح، مسیر غرب به شمال از مسیر‌های اصلی است و ظرف دو تا سه ماه آینده به سرعت اجرایی خواهد شد و به دلیل پیش تنیدگی دهانه‌ها و تکنیک‌های اجرایی تا ۶ ماه آینده ترافیک به روی پل منتقل خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه اگر مشارکت شهروندان وجود نداشته باشد نمی‌توان اجرای طرح‌ها را پیش برد، گفت: امسال ۲۵ تقاطع به بهره‌برداری می‌رسد و هر ماه حداقل دو طرح عمرانی افتتاح خواهد شد.