خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رژیم صهیونسیتی درمانده شده است

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:53
امام جمعه شهرکرد گفت: رژیم صهیونسیتی درمانده شده و به این باور رسیده است که توان مقابله با ایران را ندارد.
سپاه،پاسداران،شهركرد،عمليات،انقلاب،تنبيهي،نكونام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب در سال 1358 با تدبیر حکیمانه حضرت امام راحل شکل گرفت که از انقلاب اسلامی دفاع همه جانبه می‌کند و این از الطاف الهی است.
وی مطرح کرد: خداوند متعال در عرصه‌های مختلف زمینه بقای انقلاب را فراهم کرده است که نیروهای سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی در خدمت مردم هستند.
امام جمعه شهرکرد گفت: عملیات تنبیهی سپاه پاسداران موفق بوده و توانسته به اهداف اصابت کند، پایگاه هوایی نواتیم جزو یکی از پرحفاظت‌ترین پایگاه‌ها است که حداقل 5 موشک‌ سپاه پاسداران توانسته به آن اصابت کند‌ و خسارت قابل توجهی به آن زده است.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: رژیم صهیونیستی درمانده شده و به این باور رسیده است که توان مقابله با ایران را ندارد و می‌داند شیطنت‌های بعدی آنها به خوبی پاسخ داده می‌شود.
باید مراقب بود که در این جنگ روایت‌ها، واقعیت‌ها تحریف نشوند.
نکونام در پایان خاطرنشان کرد: عملیات تنبیهی سپاه پاسداران، اقدام بازدارنده‌ای بود که مردم می‌دانند این عملیات چه کرده است.
رژیم صهیونیستی جنگ روانی راه می‌اندازد، تهدید می‌کند و عربده می‌کشد اما در حقیقت در برابر جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.
انتهای پیام/7540