خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جدول نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد - تسنیم

تسنیم | فرهنگی و هنری | جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:25
جدول برنامه های اجرای آثار چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان توسط دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) اعلام شد.
نمايش،ارديبهشت،كارگرداني،نويسندگي،تئاتر،سالن،صحنه،سيد،رضا،ار ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی سیم ریز دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، برنامه اجرای آثار چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی را اعلام کرد.
به این ترتیب نمایش «یک اتفاق ساده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از 13 تا 21 اردیبهشت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به نمایش درخواهد آمد.
نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجستگی از 15 تا 30 اردیبهشت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اجرا می‌شود.
نمایش «سفر پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار نیز از 11 تا 20 اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای طوبی بندرعباس و نمایش «چهارمین نفر» به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی سولماز محمدی و صادق حسنی نیز از یکم تا 10 اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان روی صحنه خواهد رفت.
نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی محسن اکرمی از 10 تا 20 اردیبهشت ماه در مدارس نواحی 1 و 2 شهر یزد و نمایش «نارنجی» به نویسندگی و کارگردانی سید سوران حسینی نیز از 16 تا 30 اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان روی صحنه می‌رود.
نمایش «گم» به کارگردانی رضا عربشاهی از پنجم تا 20 اردیبهشت در مرکز تئاتر شماره 7 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد و نمایش «بی بی و دشت ارغوانی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مهیار هزارجریبی 8 تا 21 اردیبهشت در تماشاخانه آنا بهشهر به صحنه می رود.
نمایش «من و برادرم اقبال» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی نیز از 5 تا 15 اردیبهشت در سالن تئاتر مجتمع شهید آوینی همدان به نمایش درخواهد آمد.
نمایش «صاحب سرزمین نور» به نویسندگی سید حسین فدایی‌حسین و کارگردانی سید رهبان مسلمی از 15 تا 19 اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای ویلا گرگان روی صحنه خواهد رفت.
چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از تاریخ 25 فروردین لغایت 25 اردیبهشت ماه 1403 به صورت غیرمتمرکز و در قالب اجراهای عمومی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/